breadcrumbs_revolution_theme
Всі замовлення здійснюються через наш сайт. На сайті вказані тільки ті товари і розміри, які є в наявності. Ціна, яку ви повинні сплатити, вказана в кожній картці товару. Також у корзині в колонці «ціна».

Чи можлива відправка замовлення післяплатою?

Так, ми відправляємо замовлення з післяплатою. Під час оформлення замовлення – оберіть в меню оплата : «Оплата готівокою при отриманні». Оплата здійснюється готівкою при отриманні товару на відділенні «Нова пошта». Ви підписуєте акт прийому-передачі, яким підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність Вашому замовленню, а також погоджуєтесь із зовнішнім виглядом товару, його комплектацією та не маєте претензій до інтернет-магазину та компанії перевізника.

Як оплатити замовлення банківською картою?

Оплата здійснюється за допомогою Вашої банківської картки через систему FONDY, одразу після оформлення замовлення. Для підтвердження оплати на Ваш телефон буде надіслано смс. Кошти зараховуються протягом 2-х годин без сплати Вами за комісію. Після оплати Ваше замовлення якнайшвидше готується на відправку.

* Перед оплатою необхідно перевірити:

  • можливість оплати покупок Вашою карткою в Інтернеті;
  • наявність коштів на карті для оплати обраної покупки;
  • термін дії картки.

Це оригінал? (Nike, Jordan, New Balance, Puma, Adidas, 47 Brand)

Так, ми співпрацюємо виключно з офіційними дистриб’юторами в Україні.

Як визначити розмір?

На сайті реалізовано різні розмірні сітки : EU,UK,US,СМ. Проте, якщо сумніваєтесь в розмірі,- скористайтесь спеціальним модулем - «Приміряти онлайн», який знаходиться під наявними розмірами товару. Введіть особисті дані, і система згенерує найбільш підходящий розмір, виходячи із заданих параметрів.

Який у вас графік роботи?

Наші менеджери працюють:
Пн-Пт – з 09:00 до 18:00.
Сб – з 09:00 до 14:00.
В ці дні відбувається обробка та відправлення замовлень.
Нд.— вихідний.

Коли відправляєте замовлення?

Якщо замовлення сформоване на сайті до 14:00, то відправка відбувається у той же день. Якщо замовлення сформоване після 14:00, то відправка відбувається на наступний день.

Увага! Субота скорочений день, якщо замовлення складене до 12:00, то відправка відбувається у той же день. 

Замовлення, сформовані після 12.00, суботи – будуть оброблені і відправлені в понеділок.

Доставка по Україні 1-3 дні. Замовлення відправляємо Новою Поштою. Вартість доставки оплачує клієнт, за тарифами Нової Пошти.

Чи можна відправити замовлення, яке було створено після 14:00?

На жаль, ні. Такі замовлення відправляються на наступний день.

Чи можна відправити замовлення через УкрПошту чи іншу пошту?

На жаль, ні. Усі відправлення здійснюються з Нової Пошти.

Чи можливий самовивіз?

Така можливість відсутня.

Чи можу я повернути товар, і в яких випадках?

У Вас є можливість протягом 14-днів після отримання, прийняти рішення. Якщо товар не підійде Вам у зазначений термін, його можливо повернути. В такому випадку необхідна наявність товарного чеку, а сам товар має зберегти свій товарний вигляд (не був у використанні), фірмові бірки, ярлики і оригінальну упаковку. Доставка повернення сплачується покупцем. 
Товар, який підлягає поверненню, повинен бути відправлений на адресу, яка вказана у кожному бланку повернення, на відділення Нової Пошти. Зворотню доставку оплачує клієнт. Після отриманням нами товару, він перевіряється на складі працівниками та формується повернення коштів на картку покупця, впродовж до 5 банківських днів після отримання товару. Детальніше у розділі повернення

Якщо брак, як діяти?

Якщо виявили під час розпаковки чи протягом 14 днів, з моменту отримання, то можна повернути за умов, що товар не використовувався. В такому випадку необхідна наявність товарного чеку, а сам товар має зберегти свій товарний вигляд (не був у використанні), фірмові бірки, ярлики і оригінальну упаковку. Доставка повернення сплачується покупцем. 
Якщо ж грали у футбол, ходили по калюжах, чи інше, то це пошкодження під час експлуатації, а не брак. У такому випадку, ми не можемо опрацювати це як брак.

Чи можливе гарантійне обслуговування у разі втрати товарного чеку?

Така можливість відсутня через те, що чек є документальним підтвердженням того, що Ви здійснювали покупку в інтернет-магазині

Питання\відповідь