Як оформити замовлення?
Чи можлива відправка замовлення післяплатою?
Як оплатити замовлення банківською картою?
* Перед оплатою необхідно перевірити:
- можливість оплати покупок Вашою карткою в Інтернеті;
- наявність коштів на карті для оплати обраної покупки;
- термін дії картки.
Це оригінал? (Nike, Jordan, New Balance, Puma, Adidas, 47 Brand)
Як визначити розмір?
Який у вас графік роботи?
Пн-Пт – з 09:00 до 18:00.
Сб – з 09:00 до 14:00.
В ці дні відбувається обробка та відправлення замовлень.
Нд.— вихідний.
Коли відправляєте замовлення?
Якщо замовлення сформоване на сайті до 14:00, то відправка відбувається у той же день. Якщо замовлення сформоване після 14:00, то відправка відбувається на наступний день.
Увага! Субота скорочений день, якщо замовлення складене до 12:00, то відправка відбувається у той же день.
Замовлення, сформовані після 12.00, суботи – будуть оброблені і відправлені в понеділок.
Доставка по Україні 1-3 дні. Замовлення відправляємо Новою Поштою. Вартість доставки оплачує клієнт, за тарифами Нової Пошти.Чи можна відправити замовлення, яке було створено після 14:00?
Чи можна відправити замовлення через УкрПошту чи іншу пошту?
Чи можливий самовивіз?
Чи можу я повернути товар, і в яких випадках?
Товар, який підлягає поверненню, повинен бути відправлений на адресу, яка вказана у кожному бланку повернення, на відділення Нової Пошти. Зворотню доставку оплачує клієнт. Після отриманням нами товару, він перевіряється на складі працівниками та формується повернення коштів на картку покупця, впродовж до 5 банківських днів після отримання товару. Детальніше у розділі повернення*
Якщо брак, як діяти?
Якщо виявили під час розпаковки чи протягом 14 днів, з моменту
отримання, то можна повернути за умов, що товар не використовувався. В
такому випадку необхідна наявність товарного чеку, а сам товар має
зберегти свій товарний вигляд (не був у використанні), фірмові бірки,
ярлики і оригінальну упаковку. Доставка повернення сплачується
покупцем.
Якщо ж грали у футбол, ходили по калюжах, чи інше, то це пошкодження під
час експлуатації, а не брак. У такому випадку, ми не можемо опрацювати
це як брак.
Чи можливе гарантійне обслуговування у разі втрати товарного чеку?
Така можливість відсутня через те, що чек є документальним підтвердженням того, що Ви здійснювали покупку в інтернет-магазині